Julio Latorre instructor de Pilates tracta de millorar el vostre estat de forma i benestar, fomentant la tonificació i elongació muscular.

Es treballa amb matalàs i altres complements (fitball, cèrcol màgic, manuelles, etc). Focus especial al Powerhouse (faixa abdominal).

Des d’aquí, vam aconseguir la força i l’estabilitat per al desenvolupament dels exercicis, que treballen els nostres diferents grups musculars.

Principals beneficis a part del que ja comentat: alliberar l’esquena i enfortiment del cos; especialment l’àrea abdominal.

Pràctica aconsellada per a tot tipus de persones (edat, sexe, condició física) i molt recomanable per a esportistes de pala i raqueta. Aconseguiràs major elasticitat, to muscular i enfortiment abdominal.

Amb això seràs més ràpid i àgil. Així mateix, reduiràs considerablement el risc a lesions musculars, protusions discals i hèrnies. Així mateix i molt important; dóna bon rotllo. És wellness.

 

inline_682_https://laietasportfamily.lab2.aloewebs.com/wp-content/uploads/2019/06/IMG-20190605-WA0004-300x249.jpg inline_877_https://laietasportfamily.lab2.aloewebs.com/wp-content/uploads/2019/06/IMG-20190605-WA0005-300x225.jpg inline_520_https://laietasportfamily.lab2.aloewebs.com/wp-content/uploads/2019/06/IMG-20190605-WA0006-300x300.jpg inline_323_https://laietasportfamily.lab2.aloewebs.com/wp-content/uploads/2019/06/IMG-20190605-WA0007-300x300.jpg inline_115_https://laietasportfamily.lab2.aloewebs.com/wp-content/uploads/2019/06/IMG-20190605-WA0008-300x300.jpg