EL VESTIDOR FEMENÍ, GAIREBÉ A PUNT!
Us informem amb molta alegria que aquesta Diada del Soci arribarà també amb una gran novetat, i és que les dones ja podran gaudir del nou vestidor femení.
A més, a partir de dilluns, les taquilles funcionaran amb cadenat per garantir més seguretat i comoditat. El primer cadenat serà, per cada una de les sòcies, cortesia del club i estarà identificat amb el número corresponent a la vostra taquilla.
Aquest procediment es durà a terme a Atenció al Soci, on restarem encantats d’ajudar-vos.
Un pas més per seguir millorant el nostre club i fer-lo encara més còmode i acollidor per a tothom.
PREPARATS PER UNA DIADA DEL SOCI MOLT ESPECIAL?
Un dia perfecte per retrobar-nos, gaudir del club en un ambient festiu i compartir moments plens d’alegria i complicitat. Hi haurà esport, música, espectacles, activitats per a totes les edats i moltes sorpreses que faran vibrar cada racó del Laietà.
És una festa pensada per a tothom: petits, grans i tots aquells que sentim el club com a casa.
I atenció… la piscina romandrà oberta fins a les 2.30 h de la matinada!
T’hi esperem!
Programa Diada del Soci
Inauguració de la piscina – Bye Bye Summer
Piscina
– De 10 a 11 h: Sessió especial d’aquagym festiu
– D’11 a 12 h: Activitat de waterpolo lúdic
Si vols participar, inscriu-te AQUÍ
Activitats dirigides a l’aire lliure
Zona Pèrgola
– De 12 a 12.45 h: Sessió de spinning amb Christian
– De 13 a 13.45 h: Segona sessió de spinning amb Christian
Si vols participar, inscriu-te AQUÍ
Campionat de Tennis Taula
Sala d’activitats dirigides
– De 10 a 14 h
Si vols participar, inscriu-te AQUÍ
Música i animació per a tothom
Pista Social
De 19 a 20.30 h: Espectacle infantil amb el Mag Xaxi Xixarrus
De 21 a 23 h: Concert en directe amb el grup Big Mouthers
De 23 a 3 de la matinada: A seguir ballant amb el DJ David Josa
I a més…
– Fotomatón Laietà, de 19.30 a 22.30 h. Veniu a immortalitzar el moment!
A més, hi haurà servei de LAIESPORT GRATUÏT de 10 a 13 hores per als infants.
NOUS PROPÒSITS, NOUS HORARIS DE GYM
El setembre és sinònim de nous propòsits i és el moment ideal per cuidar-se!
Per això, ja tens disponibles els nous horaris d’activitats dirigides del gimnàs per aquest mes de setembre. Cul10 amb Neka i Clàudia (nova monitora), PowerTono amb Eugenio, i migdies d’spinning i Flow Mobility amb Cristian són algunes de les novetats que podreu trobar.
I la gran estrella: les activitats aquàtiques, una manera divertida i saludable de posar-te en forma a la piscina del Club.
No hi ha millor excusa per començar la rutina amb energia: revisa els horaris, apunta’t a les teves sessions preferides i viu un setembre ben actiu al Laietà!
ALBERT COSCUJUELA ES REUBICA AL BOX2
Després de més de trenta anys atenent els socis i sòcies des de la sala de la zona de vestidors masculins, l’Albert Coscujuela inicia una nova etapa al BOX 2, ubicat a la part inferior de l’edifici principal, on també es troben la sala de cartes, la sala de T.V. i l’espai d’Estètica.
Amb aquesta reubicació, l’Albert continuarà oferint el seu servei amb la mateixa professionalitat i proximitat de sempre, en un espai més accessible i còmode per a tothom.
Per demanar cita, li podeu contactar trucant al 610 465 028 o enviant-li un WhatsApp.
Des del club li desitgem molts èxits en aquesta nova etapa i us animem a visitar-lo al seu nou espai!
EL BÀSQUET TORNA AL LAIE
Aquest cap de setmana la pilota ja torna a botar fort al pavelló. Prepareu-vos per gaudir de molta passió laietana.
Que comenci l’espectacle!
Podeu veure l’agenda AQUÍ
EL SETEMBRE ESTÀ MOLT A PROP!
CONSULTA EL DOSSIER DE LES ESCOLES ESPORTIVES
Aquest estiu, el Club Esportiu Laietà fa una gran aposta per l’activitat aquàtica!
Enguany, incorporem una gran novetat que de ben segur captivarà infants, joves i famílies: les noves activitats de piscina, dissenyades per fomentar l’autonomia i el desenvolupament aquàtic dels més petits en un entorn segur, lúdic i guiat per professionals qualificats. Una experiència refrescant i educativa que es convertirà en una de les grans protagonistes de la temporada.
Aquestes sessions s’adrecen a totes les edats i nivells, des de la descoberta inicial fins al perfeccionament de tècniques, i complementen la nostra oferta esportiva tradicional, que inclou:
· Tennis per a totes les edats
· Pàdel per a totes les edats
· Bàsquet
· Futbol
· Natació per a totes les edats
A les Escoles Esportives del Laietà treballem molt més que la tècnica: potenciem valors com el respecte, l’amistat, el compromís i el treball en equip, a través de la convivència i l’activitat física.
Les inscripcions ja estan obertes i les places són limitades. No et quedis sense la teva!
I recorda que pots combinar els entrenaments amb classes d’idiomes al mateix club, gràcies al programa COME, LEARN I ENTRENA! en col·laboració amb Idiomes Tarradellas. Una proposta integral perquè els infants aprenguin, es diverteixin i creixin com a persones.
Per a més informació i inscripcions, podeu contactar amb Atenció al Soci.
Clica AQUÍ per veure tot el ventall de possibilitats!
Moltes gràcies per la vostra atenció.
TENNIS-POINT OFEREIX UN 10% DE DESCOMPTE EXCLUSIU PER ALS SOCIS DEL CE LAIETÀ
Gaudeix d’aquesta oportunitat per renovar el teu equipament de tennis, pàdel o running i començar el nou curs amb el millor material.
El descompte és vàlid tant a la botiga online com a les botigues físiques.
Per comprar online, només has d’introduir el codi exclusiu del CE Laietà (CLUBES_CE0596ACE) abans de finalitzar la compra.
Si visites la botiga de Tennis-Point de Barcelona, mostra simplement aquest visual i gaudeix del descompte.