Aquesta setmana li toca el torn al pre-mini, l’equip més petit en competició de la Secció de Bàsquet. El pre-mini suposa el primer esglaó de la piràmide sobre la que es sustenta tota la secció, són la llavor juntament amb l’Escola dels futurs jugadors dels equips superiors. En aquesta etapa han d’aprendre moltes coses tant a nivell físic (córrer, saltar, coordinació, etc.), com tècnic (botar, passar, tirar, defensar, etc.), com a nivell psico-emocional, maduratiu i de relació, així com educar-los en valors. És l’etapa on s’han d’enganxar a l’esport, on han d’aprendre i gaudir al mateix temps, i agafar rutines i automatismes que els serviran per més endavant.
Aquest any estem molt satisfets de la resposta obtinguda pels nens i nenes, així com de pares i mares, que han decidit conèixer-nos i provar al Laietà. Els entrenadors: el Lluc, el Joan Rovira i jo mateix (el Joan Codina), estem molt contents amb el grup que hem format. Treballarem amb totes les ganes, l’experiència, la il.lusió i el compromís necessaris perquè els nens aprenguin i s’ho passin bé. Som conscients que el grup que tenim és molt heterogeni, nens que ja porten anys jugant i entrenant, d’altres que s’han iniciat aquest any amb moltes ganes, i d’altres de més petits però amb molt talent i molta il.lusió. Aquest aspecte, lluny de presentar-se com un problema, en suposa un repte ambiciós i engrescador. Per afrontar aquest repte comptem amb els 3 entrenadors, cosa que ens permetrà poder treballar uns conceptes conjunts, i d’altres adequats al nivell de cadascun dels nens i nenes, i que ells mateixos vulguin imitar el que fan els seus companys i companyes.
Fetes aquestes reflexions només ens queda demanar als pares i mares que siguin còmplices d’aquest projecte: animeu tot el que pugueu els vostres fills i filles i als seus companys i companyes, no els critiqueu (ells i elles són els primers que volen fer-ho bé), respecteu la feina dels entrenadors i les seves decisions (reprimiu l’entrenador que tots porteu dins), respecteu la figura de l’àrbitre (és un noi o noia que està aprenent com ells), respecteu als jugadors/es contraris (no són rivals, són companys de joc). Si complim aquestes pautes aconseguirem bons jugadors, però sobretot jugadors i jugadores feliços i rics en valors.
Hugo H. | Premini | 99 | HUGO |
Roger J. | Premini | 11 | ROGER |
Biel C. | Premini | 9 | BIEL |
Xavi C. | Premini | 8 | XAVI |
Aimar M. | Premini | 7 | AIMAR |
Pablo R. | Premini | 0 | PABLO R. |
Josep B. | Premini | 20 | JOSEP |
Sara G. | Premini | 4 | SURI |
Alexandra G. | Premini | 16 | ALEXANDRA |
Clara T. | Premini | 5 | CLARA |
Pol F. | Premini | 10 | POL |
Àngel R. | Premini | 14 | ÀNGEL |
Iker C. | Premini | 34 | IKER |
Roger L. | Premini | 22 | ROGER |
Pau A. | Premini | 23 | PAU |