TONI BATLLE JR., CAMPIÓ DEL TORNEIG SOCIAL DE TENNIS DEL CE LAIETÀ
El Torneig Social de Tennis ja té nou campió. Toni Batlle Jr. es va proclamar vencedor després d’imposar-se a Gael Lage en una final d’altíssim nivell, marcada per la igualtat, la intensitat i el bon tennis que van oferir tots dos jugadors.
Els espectadors van poder gaudir d’un partit molt disputat, amb punts espectaculars, intercanvis de gran qualitat i emoció fins al darrer moment. Tant Toni com Gael van demostrar un gran nivell competitiu i un magnífic esperit esportiu, oferint una final digna del nostre Torneig Social.
Des del Club Esportiu Laietà volem felicitar especialment Toni Batlle Jr. pel títol aconseguit, així com Gael Lage pel gran torneig realitzat i per una final que va fer gaudir tots els presents.
Enhorabona també a tots els participants que, un any més, han contribuït a fer del Torneig Social una gran festa del tennis i de la convivència al nostre club.
PÁJAROS MOJADOS POSARÀ LA BANDA SONORA AQUEST DIVENDES A LES NITS DEL LAIE
El mes de juliol arrenca amb música en directe al Club Esportiu Laietà. El divendres 3 de juliol, de 21.00 a 23.00 h, la pèrgola acollirà el concert de Pájaros Mojados, un grup que farà viatjar el públic pels grans èxits del pop i el rock de tots els temps.
Amb un repertori ple de cançons que formen part de la banda sonora de diverses generacions, el grup oferirà una actuació pensada per cantar, ballar i gaudir d’una vetllada d’estiu en el millor ambient.
Les Nits del Laie continuen consolidant-se com una de les propostes més esperades de l’estiu al Club, combinant música en directe, gastronomia i la millor companyia en un entorn únic.
Us hi esperem per compartir una nova nit plena de ritme, records i bona música!
EL CE LAIETÀ SE SUMA AL ‘MULLA’T’ CONTRA L’ESCLEROSI MÚLTIPLE
Aquest mes solidari, el Club Esportiu Laietà torna a demostrar el seu compromís amb les causes socials participant en una nova edició del Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple, una iniciativa solidària que té com a objectiu donar suport a les persones que conviuen amb aquesta malaltia i contribuir al finançament de la recerca i dels serveis d’atenció.
Durant la jornada, tots els socis i sòcies podran sumar-se a aquesta acció solidària amb un gest tan senzill com significatiu: mullar-se per una bona causa.
A més, al Club hi haurà a la venda els productes solidaris oficials del Mulla’t, i totes les aportacions es destinaran íntegrament a la Fundació Esclerosi Múltiple, que treballa des de fa més de 35 anys per millorar la qualitat de vida de les persones afectades i impulsar la investigació.
Al CE Laietà entenem que l’esport també és solidaritat, compromís i comunitat. Per això, us animem a participar i a demostrar, un cop més, que entre tots podem marcar la diferència.
Properament us informarem de la data concreta.
Aquest juliol… mulla’t amb nosaltres!
PROTEGIM LA SALUT DELS NOSTRES SOCIS I SÒCIES… I TAMBÉ DELS NOSTRES INFANTS !
L’estiu és sinònim d’esport, piscina i moltes hores a l’aire lliure. Per això, al Club Esportiu Laietà continuem treballant perquè gaudiu de les nostres instal·lacions amb la màxima seguretat.
Des d’ara, els socis i sòcies tenen a la seva disposició dispensadors de crema de protecció solar IDRA SUN, situats als vestidors femení i masculí i també al solàrium de la piscina, perquè protegir la pell sigui fàcil, còmode i a l’abast de tothom.
A més, aquesta iniciativa també arriba als més petits de la casa. Els nens i nenes del Laiestiu disposen de crema de protecció solar durant les activitats perquè puguin divertir-se, jugar i practicar esport amb la pell protegida, sempre sota la supervisió dels nostres monitors i monitores.
La prevenció és el millor aliat per gaudir del sol de manera responsable. Recordeu aplicar-vos crema solar abans de l’exposició al sol i renovar-la periòdicament, especialment després del bany o de fer activitat física.
Al CE Laietà cuidem de l’esport, però sobretot cuidem de les persones. Bon estiu i protegiu-vos del sol!
GAUDEIX DE LES PROMOCIONS DE PRESSOTERÀPIA A L’ESTÈTICA LAIETÀ
L’estiu és el moment ideal per dedicar temps al teu benestar. Per això, al Centre d’Estètica del Club Esportiu Laietà t’oferim una promoció especial perquè puguis descobrir tots els beneficis de la pressoteràpia, un tractament perfecte tant per a esportistes com per a qualsevol persona que vulgui millorar la circulació, reduir la sensació de cames cansades i afavorir la recuperació muscular.
Després d’un partit de tennis o pàdel, d’una sessió al gimnàs o simplement d’un dia intens, la pressoteràpia t’ajuda a disminuir la fatiga, estimular el sistema limfàtic, prevenir lesions i recuperar-te més ràpidament.
Promoció especial del 10 de juny al 10 de juliol
Sessions de 30 minuts
Sessió individual: 20 €
Pack de 5 sessions: 80 € (16 € per sessió)
Pack de 10 sessions: 145 € (14,50 € per sessió)
No deixis escapar aquesta oportunitat per cuidar-te aquest estiu i sentir-te millor que mai.
Reserva la teva cita escrivint a estetica@laieta.cat o contactant amb la nostra professional d’estètica, Sílvia Monclús, al 692 87 61 99.
Aquest estiu, regala’t salut, benestar i una millor recuperació. El teu cos t’ho agrairà.




